15.12.2016

Jouluinen ilmapallo synttäreiden kunniaksi




Viidestoista joulukuuta kuulosti tutulta. Hetken virkisteltyäni muistiani hoksasin sen Päikkäreiden merkkipäiväksi. Neljä vuotta koossa tätä harrastusta. Outoa kyllä, tämä on ollut yksi merkityksellisimmistä asioista, mitä oon elämässäni tehnyt. Se tuntuu kirjoitettuna lauseena oudolta ja se varmasti kuulostaa teistäkin siltä. Kun tämä on kuitenkin konkreettisella tasolla niin pientä. Vaan en viitsi vähätellä kokemustani. Päikkäreiden avulla oon tutustunut syvemmin vanhoihin tuttuihin, löytänyt uusia tuttuja, avannut ja käynyt monenlaisia keskusteluja sekä täällä, että livenä. Saanut vertaistukea ja muunkinlaista apua huutelemiini ongelmiin. Ja ennen kaikkea olen oppinut itsestäni ja ihmisyydestä.

Kiitos teille, jotka luette, kommentoitte ja ootte siellä vaikka vaan ihan hiljaa. Ja teille, jotka tavatessamme ujona myönnätte, että tiedätte jo mun kuulumiset, kun luette "salaa" blogia. Siitä tulee hämmentynyt, mutta hauska olo. Tunnen, että mut hyväksytään sellaisena, kuin olen. Oon oppinut hyödyntämään sitä mukavaa tunnetta myös muita ihmisiä kohdatessani. Ja oon oppinut senkin, ettei oo vakavaa, vaikken kaikille kelpaisikaan. Sekään ei ihan oikeasti haittaa yhtään. Riittää, kun on muutama seurassa viihtyvä matkassa. Livenä ja linjoilla.

Kiitos siis teille.



Tämmöinen askartelu meneillään tänään. Vähän vaan taisi pakkaset loppua kesken...?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti