30.7.2015

Vaunulenkillä tyttöjen kesken



Kysyin isosiskoa lenkkiseuraksi, ja sillä sekunnilla se jo viritteli nukkejaan vaunuun. En mä ihan niin ollut ajatellut... No, vaikka satoi, en malttanut kieltää ottamasta kärryjään mukaan. Koska tiesin, että nyt on blogimatskuu. Me pinkit äidit, pinkit rattaat (joskin sadesuojien alta sitä ei näe), joista toisissa vauva ja toisissa muovipussisateensuojan alla Kaisa ja Ella-Molla. Meidän perheen tytöt.

Käveltiin aika pitkään. Ei pitkää matkaa, mutta aika kauan. Ottaen huomioon, että yhdellä oli kumpparit väärissä jaloissa. Juttua pulppusi. Osassa ei ollut päätä, osassa  ei häntää ja osassa ei kumpaakaan.

Iskäkin huomasi, että nyt on blogimatskuu ja otti meistä kuvan.




6 kommenttia:

  1. Voi kun tulee mieleen aika viiden vuoden takaa. Ihana kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enääkö ei isosisko lähde mukaan vaunuttelemaan? Niin se aika kuluu... :)

      Poista
  2. Aivan ihanat tytöt vaunulenkillä, niin söpöä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, niin mustakin, minä ja mun tytöt. (Enkä tarkoita, että minä ja mun poika -hetket ois yhtään vähemmän ihania. ;D)

      Poista
  3. Tuo blogimatsku-juttu on niin tuttu tunne ;) se aika usein monessa tilanteessa pyrkii pintaan! Nyt kameraa esiin ja blogimatskua kehiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :D Varsinkin alkuaikoina, kun blogi oli enemmän puheenaiheena kotonakin, niin poika saattoi kommentoida jotain nättejä juttuja kuvatessani, että "voit laittaa noi sun pokiin". ;D

      Poista