28.4.2017

Kuka katsoo sovituskopin peilistä?








Mä oon aika pihalla. Mutta sentään mulla on uusi rusetti, paita, vyö ja käsilaukku. Ja jääkaapissa eiliseksi karkureissuevääksi ostettua pullotettua hedelmää.


Mun pitää opetella taas tekemään asioita, joista nautin. Kuulemma. Ja mun pitää opetella irtiottamista ennen kilahtamista. Hyvällä mielellä lähtemistä toisin sanoen. Hyvän sään aikana, kuten myös sanotaan.


Tällä viikolla nautin omasta seurastani shoppaillen. Vähän meni hötkyilyksi ja panikoimiseksi välillä, mutta ei se kauheasti haitannut.  Oma ylhäinen seura oli silti ihan kohtalaista ja vietetty aika ihan iloa tuottavaa. Oli hauska vähän tutustua esim. erilaisia vaatteita kokeilemalla, että millainen se peilistä katsova tyyppi nykyään on. Tämänkertainen selfietulva ajaa samaa asiaa.  Tutkiskelen ja kuulostelen minua.






4 kommenttia:

  1. Näyttää ja kuulostaa vallan mainioilta ohjeilta. Iloa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ohjeet (läksyt, hih) on yllättävän vaikeita toteutettavaksi, mutta ehkä pikku hiljaa? :)

      Poista
  2. Mulle käy kans kaupungilla aina yksikseen niin että alan hötkyillä enkä ehdi nauttia siitä yksinolon ja saan-mennä-minne-haluan-tunteesta :) mutta se on silti niin siistiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on se kyllä siistiä! :D Kaikesta siitäkin huolimatta, että kotiin saattaa palata ihan yhtä pimahtaneena, kuin lähtikin. Mutta toisaalta on kai silläkin joku merkitys, että siinä kotiovien välissä oli kuitenkin kivaa? :D

      Poista