30.10.2016

Pöllörillit




Nyt on tässä kuulkaas sellainen juttu, että joudun keräämään kaiken itsevarmuuteni. Löysin nimittäin vihdoin kultaiset kakkulat, joista oon kuukausikaupalla puhunut. Itse asiassa ruusukultaiset, ihan niin kuin sillä ennekuvalla, joka taannoin tuli vastaan täällä. Vaan sittenpä kävi niin, että "Ota kahdet, maksa yhdet" -tarjouksesta huolimatta en löytänyt mitään muita, mistä oisin tykännyt. (Sitä paitsi "ota kahdet maksa yhdet" ei silmälaseissa tarkoitakaan ihan ilmaisuutta vielä.)  Olin vähän sen tarjouksen turvin luvannut itselleni pöllörillihullutukset, ja sitten jotain järkevämpää ykköslaseiksi. Ohopsan, nyt kävi näin.

Eli nyt sitten tsemppaan itseni uskaltautumaan kevyesti hupsussa lookissa maitokauppaan ja päiväkerhon eteiseen. Siinähän mun näyttäytymiskohteet lähinnä onkin. Niin ja somessahan mä näyttäydyn. Siksi teitä nyt varoitankin, että tämmöistä on tulossa. Että naurakaa nyt enimmät naurunne ruutujen takana, niin sitten toettuanne voitte sanoa, että onhan ne ihan ookoot. Tai ainakin, että "ihan pellet, sopii sulle!" No ei, voitte te nauraa päin naamaa. Muakin nää hymyilyttää. Mutta sitten niinä päivinä, kun hymyily ei huvita, voin toki käyttää vanhojakin lasejani. Vaikka partioleirillä lyttyyn istumisen jäljiltä ovat vähän venkulat...




(Ensimmäiset valokuvat uusista laseista näyttää aina erityisen oudoilta. Videota on jotenkin helpompi katsoa. Mulla on nyt 1½ viikkoa aikaa totutella tähän näkyyn...)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti