5.3.2013

Pakkokainalohoitoa


Mua suututtaa, etten osaa olla heikko. Tiedän toki, että oon, mutta sitten jotenkin jauhan sitä aina niin paljon, että lopulta tunnenkin olevani hirveän vahva myöntäessäni heikkouteni. Ihan väärä lopputulos. Haluaisin oppia olemaan Ihan Vaan Heikko. Ihan vaan Kainalon Tarpeessa. Ihan vaan Pieni ja Raasu, aina välillä. Ilman mitään näkökulmia vahvuuteen.

Hei Sinä Kainalo siellä: Käperry mun ympärille, ja pakota olemaan. Ja voin minä siellä olla Mörkönäkin.



Pöpö kiertää edelleen. Jää monet treffit treffaamatta kun yritetään nuivettaa sitä tarttumiskelvottomaksi. Ja monia tehtyjä treffejä on jälkikäteen harmiteltu, kun piileskelleen Pöpön todettiin livahtaneen matkaan. Olisipa se jo pian ohi...





2 kommenttia:

  1. Muistikirjamaaliskuun puitteissa tänne eksyin, vaikuttaa kivalta blogilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Muistikirjamaaliskuu onkin hauska keino blogisurffailuun, mäkin olen käynyt sulla kylässä. ;)

      Poista