6.3.2013

Muistikirjamaaliskuu osa2 (6.-10.3.)

Tästä alkaa Muistikirjamaaliskuun osa 2, seuraavat 5 päivää lisäilen tähän kuvan kerrallaan.

Tämänpäiväinen oli taas vaikea. En tiedä, miten oikein oppisin, ettei ääneen sanominen tarkoita, että laitan nimeni sitovasti vääntämäni toiveeni alle. Ettäkö se olisi jotenkin ihan ehdoton ja muka mitenkään edes vakava. Sitä paitsi oikeasti en haluaisi missään tapauksessa edes hamstrata mitään tarpeetonta, sekin ajatus hermostuttaa! Muahah, otankohan tämän nyt jotenkin ihan liian vakavasti?



Päivä 6: Jos raha ja tila ei olisi esteenä, mitä hamstraisin



Päivä 7: Vuosi sitten maaliskuussa

(Otteita kalenterista ja päiväkirjamerkinnöistä)

Tuli kiitollinen mieli!
Okei, mua itseä ärsyttäisi tihrustaa tekstiä, joka melkein näkyy, muttei kuitenkaan. Ja vaikka joku sanoisikin, ettei se teksti nyt edes ole niin kiinnostava. Eli laitan pari yksityiskohtaa, vaikka silmääni tökkiikin tämmöiset epämääräiset söhellykset täällä välissä. Olkaa valppaina, poistan nämä hetkenä minä hyvänsä.



Päivä 8: Kerää viisi satunnaista lausetta tänään lukemistasi blogeista

(Vähän puolikkaita lainauksia. Kokonaiset löydät seikkailemalla kuvasta löytyvien hyvinhyvin vaikeatulkintaisten ja todella hienovaraisten vihjeiden avulla...)
Päivä 9: Resepti, jota haluaisin kokeilla. (Tuskin koskaan kokeilen, mutta onpa ainakin tallessa.)
Top 10.

Tein listan tämän päivän kivoimmista hetkistä, vaikka olisi ollut kiva keksiä jokin nokkelampi listauskohde.

Mutta tässä sunnuntaissa oli monta hetkeä, jotka haluan muistoksi itselleni, joten olen lopulta kuitenkin tyytyväinen, että kirjoitin ylös juuri nämä asiat.

9 kommenttia:

  1. Voi kuule! On taas niin samat ajatukset meillä. Mutta otetaan vaan vakavasti. Mun sivu ei oo vielä valmis, koska aion sensuroida sitä sittenkin. Niin. Ahdistun siitä, että jotain tavaraa pitäisi olla LiSäÄ!

    Ihana sivu kuitenkin, semmoinen haaveileva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sitten taas, kun joku toinen sanoo haaveilevansa miljoonista langoista ja mariskooleista ja kirjoista, niin yhtään en aattele, että toivoisi nyt mieluummin maailmanrauhaa. Vaan enemmänkin, että siistiä, kun tietää, mistä tykkää. Mut joo, ollaan me vaan tämmöisiä. ;) Ja kyllä mulla vaan on hienoja teippejä. ;D

      Poista
    2. Niin, en minäkään toisten tavaroista ahdistu, vaan niistä omista. Hullua!

      Ja niin onkin, mutta ei taida olla kovin pysyväisiä teippejä? Tai mulla ainakin rullailee reunoista irti.

      Poista
  2. Jos osallistuisin tähän, mun sivua todennäköisesti koristaisi erilaiset ulkoilutakit. Niitä tahtoisin omistaa vaikka miten paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aina välillä tehdessäni miettinytkin, että miten sä toteuttaisit. Mikset vieläkin ryhtyis, on siellä muitakin myöhäisiä?! ;)

      Poista
  3. Minäkin olen viime aikoina keskittynyt vähentämään tavaraa, ei lisäämään, joten ajattelin jättää tämän päivän haasteen väliin. Vähän höpsöä taas virittää aivonsa sille taajuudelle, että mitä ihania tavaroita voisi itselleen haalia, kun on juuri opetellut siitä eroon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oikeestaan ensin oikein innostuin, että juujuusitäjatätäjatota, mutta sitten iski se järjen ääni (jota tällä hetkellä nimenomaan ei oltaisi tarvittu) ja totesi jokaisen puolikkaan ajatuksen päälle, että "ei nyt sentään" ja "höpöhöpö". Tylsää. :D

      Poista
  4. Vakavuudet sikseen... Ainakin sivut näyttävät hyviltä - ja tuo jäniksenomainen olento :)
    Niitä teippejä olen tarpeen vaatiessa vähän avittanut liimapuikolla. Washi teippien ideahan on olla siirrettäviä, mutta kun minä haluan niiden pysyvän siinä, mihin ne on laitettu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vakavuudet sikseen, kyllä. :) Ja juu, vähän alkavat tosiaan repsottaa, jos oikein yrittää jotain kiinnittää. Täytyypä ottaa liimapuikkovinkki käyttöön! :)

      Poista