9.10.2014

Päivän parhaat keskustelut


Kaupassa:

Päiväkotikamut kohtaavat ja innostuvat vaihtamaan kuulumisia. Keskustelu jatkuu kaupan kassalta parkkipaikalle. Kovaan ääneen, toistensa nimiä lauseiden alussa käyttäen ja jotenkin niin tosissaan ja iloisesti, että kanssaostostelijoita ja kassaneitiäkin naurattaa.


Hei K!
Hei A!
Kato K, täs on mun uus haaRaRi ja pipo!
Ai saatko sä uuden haalarin? 
Joo!
Kato mä saan tämmösen uuden lankajutun!
Joojoo!
Koska te tulitte tänne?
No, öö, tultiinkohan me varmaan justiin? Vai äsken?
Me tultiin äsken.
Hei K, nähdäänkö pihalla?
Hei A, voidaan nähdä!
Meettekö te nyt kotiin?
Joo mennään.
Joo joo!
Joo!
Hei K, mä tuun pyytään sua sitte pihalle.
Joo, tuu! Heippa A!
Hei hei K!


Päiväkodista pienintä hakiessa:

Täti: Nyt on ollut hyvä päivä! Niin ku ois jotain naksahtanut päässä, tämä on ihan eri tyttö, kuin tähän asti. On nauranutkin, ja syönyt. Kiukutteli kyllä kurahousuista, mutta ei oo itkenyt kuin aamulla.

Tyttö: Pittatin pottaan!

Täti: Joo, niin pissasikin, kaksi tai kolme kertaa!



Töissä:

Työkaveri: Oliskohan nää meidän opehuoneen jutut videoituna hyvää stand up -viihdettä?
Minä: No ei ne kyllä varmaan olisi.
Työkaveri: Mutta onhan tämä nokittelu täällä aika hauskaa. Paitsi Heidille en kyllä enää uskalla nokitella, kun se pistää liian hyvin takasi.
Minä: Siis vau, mikä kohteliaisuus! Kirjotan ton kyllä päiväkirjaan--
Työkaveri: Niin siis NAISEKSI hyvin.



Kotona:

Mr Pii: Nyt se sun synttärilahja tuli postista!
Minä:     

 



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti