5.5.2018

Dromatiikkaa viikonloppuun




Tässä on meneillään isosiskon mielestä "dromaattinen" esitys. Papukaijavaiheessa olevan pienemmänkin siskon mielestä esitys on "remonttinen". En ihan tiedä, mitä he hakevat, eikä itse esityskään ihan anna suoraa vastausta siihen, tavoittelevatko romanttista vai dramaattista vaikutelmaa. Asuissa on bikiniä ja hörhelöä ja äänensävyssä satuprinsessaa, mutta leikin lomasta kuuluu "Oo sä kiekko, niin mä oon maila!" ja "Oo nyt nyrkki, niin mä oon säkki!" Eli ehkä se on juurikin dromaattista.

Kaikesta tuosta hilpeästä höpötyksestä huolimatta kodin äänimaailma meinaa käydä mun väsyneille hermoille. Tarvitsisin irtioton. Vielä pitäisi jaksaa kuukausi töissä, ja tankkaamatta en sitä matkaa kyllä selviä.

Taidan tehdä dromaattisen vedon ja lähteä shoppailemaan yksin. Eli tankkaamaan omia ääriviivoja ja sopivaa tarpeettomuutta. Onpa muuten hyvä sana. Draaman romantisointia.



2 kommenttia:

  1. Hehee, dromatiikkaa! :D Tuollaiset jumpparenkaat olisivat muuten hienot!

    Minä haaveilen siitä, että maauimala aukeaa ja pääsee rauhassa uimaan. Nyt ei ole ollut uimahallireissuille aikaa, mutta maauimala on lähempänä. Aion nauttia yksinolosta (toivottavasti) vielä ennen kun meitä on neljä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jumpparenkaat on kyllä olleet kovalla käytöllä. Ja ovatpa lisäksi mr Piin tekemät. :)

      Maauimala kuulostaa ihanalta luksukselta! Voin kuvitella, että mullekin viileän veden tuntu keholla ois sellainen erityisesti rentouttava elementti. Varsinkin ulkona! Samoin, kuin mulle on aavat pellot, joilla henki kulkee eri tavalla, kuin neljän seinän sisällä. Niiden maisemien läpi ajelen shoppailureissuilleni, ja ovat yhtä tärkeä elementti rentoutumisen kannalta, kuin kauppojen kiertely. En muuten oikeasti osta juuri mitään. Sovittelen ja ihastelen vaan. (Joskin tällä viime kerralla kyllä ihmeen paljon ihania heräte- ja tarvelöytöjä tarttui aleista matkaan!)

      Poista