13.11.2013

Muistoja pyjaman helmassa




Oon öisin oikea vilukissa. Eikä se oo ihan pelkkää viluakaan, vaan fiilistelyäkin. On ihanaa, että ilma on viileä, mutta päällä on monta kerrosta peittoja ja vaatetta. Pitää olla villasukat, pitää olla pitkät hihat ja helmat.

Oon harmitellut, ettei mulla oo pitkähihaista ja -helmaista yömekkoa. Ja oon harmitellut, että yövaatelaatikko on täynnä paitoja, jotka syystä tai toisesta kelpaa vain harvoin käyttöön, mutta (jälleen syystä tai toisesta) säästän niitä laatikon pohjalla. Kunnes keksin simppelin ratkaisun molempiin pulmiin: Muistopaidat uudeksi pyjamaksi. Ja kyllä mä nyt oon niin onnellinen täällä uuden mekkoni sisällä. Voisin muuttaa tähän asumaan. Pojan mielestä voisin mennä tässä myös juhliin. Katsotaan nyt, millaisia juhlia olisi luvassa...

Nyt kulkee helmassa mukana ulkomaan tuliaiset, lahjapaidat, epämääräiset rytkyt ja muistopaidat. Aika kiva.

Hassut helmat muistoineen
Minni-hiha ja joku röllipeikko
Mitä pimeämpää, sitä parempi kuva.
Vaikka yritinkin kyllä ensisijaisesti mekosta saada kuvan...
 Ja vielä pari kuvaa valojen kanssa.
(Sieltä bongaatte myös alkuperäismateriaalit.)


(Oonpas mä ollut tänään tehokas. Kummallista, ei tunnu erityisesti siltä. Tuntuu vaan, että aamusta olisi jo ainakin 30 tuntia, vaikka ihan hyvin onkin sujunut. Mr Piin pitkät työpäivät tällä viikolla vaikuttanevat tuntemukseen...)


3 kommenttia:

  1. (Pyjama muuten taitaa tarkoittaa oikeasti huosuja ja paitaa, vai? No, sovelsin taas ilman lupaa suomenkieltä ja tarkoitan sillä mitä vaan yöasua.)

    VastaaPoista
  2. Jäikö yhtään lainayöpaitaa jäljelle vai pitääkö mun opetella muistamaan ;)? t. V, joka lainailee niitä kohtuullisen usein

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mä kyllä mietin sua tässä projektin ohella. Mutta enköhän mä jonkun karmean sulle aina tarvittaessa löydän! ;D

      Poista