30.1.2013

Vaatekutsuille menossa

Onko söpömpää, kuin ylpeä pikkupoika? Silmät tuikkien, vähän ujona, seisoo mun edessä ja mun pitäisi koittaa arvata syy ilmeeseen.

- Aaa! Sait ite repun selkään?!

Hymy leviää vielä vähän, toinen repun olkain on kaksinkerroin käsivarren ympäri ja vetskari on puoliksi auki. Mukana näyttäisi olevan ainakin yksi tossu. Hän on pakannut itse automatkalelunsa.

Ollaan matkalla Ystävälään, me&i -kutsuille uutta kevätmallistoa ihastelemaan. Ja ei, en ole lastenvaatefriikki, vaikka ajellaankin kymmenien kilometrien päähän kaameassa lumimyrskyssä. Lastenvaatekutsut vain on ihan hullunhauskaa viihdettä, puhumattakaan ihanien ihmisten tapaamisesta. Nytkin monta tärkeää yhdellä iskulla.

Ja kyllä, ollaan MATKALLA. Lipsahti tämmöinen iPad-päivitys...









9 kommenttia:

  1. Tää oli kiva viesti. Mun ipad ei näytä kuvaa, mutta se voi olla olma vika...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama juttu, äsken näytti vielä. Täytyy illalla fiksailla OIkean Koneen kanssa...

      Poista
  2. Jei uusi kevätmallisto, meillä kutsut sunnuntaina! Ja mä kyllä taidan olla hiukan lastevaatefriikkikin... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluaisin olla vähän nykyistä kiinnostuneempi siitä, mitä lapsillani on päällä: ihastelen toisten äitien hankintoja ja väri- ja muotisilmää, mutta siihen se sitten jääkin. Mutta kesäksi löytyi kivaa vaatetta molemmille pienille. Edellisillä kutsuilla oon sortunut vain naistenvaatteisiin, mutta nyt ne ei oikein iskeneen. (Onneksi, heh.) Mukavia kutsuja teille! :)

      Poista
  3. NIIN kivaa kun kävitte! :) Mä tykkäsin monestakin naistenvaatteista. Päädyin muuten sittenkin niihin farkkuhin ja yhteen paitaan ja ostoslistalle jäi vielä myöhemmäksi juttuja (joten kyllä jonkun muunkin tarttis niitä kutsuja pitää)! ;) lastenmallistosta meille tuli muutamat housut. :) Mä olen lastenvaatefriikki, mut ei ikinä uskoisi että A:lla on housupula. :D Mutko sille on välillä niin hankala löytää tarpeeksi pitkiä mut kapeita pöksyjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans vielä muotoillen mielessäni, että oisko ne farkut sittenkin olleet täydelliset. Voi olla, että toinen sovituskerta ois johtanut ostopäätökseen. Joten nythän voin suoraan sitten laskea, paljonko tienasin, kun en uudelleen testannut niitä. ;)

      Ne kapeat housut oli kyllä A:lla kivannäköiset, ostitko?

      Poista
    2. joo, ne mä ostin. :) Pääsit kyllä halvalla! :D Mä käytin alennukseni niihin (tai siis näin mä uskottelen itselleni), et ei jäänyt ihan kamalan hintaisiksi ne. ;)

      Poista
  4. Ja voi tuota pientä poikaa! Hiukan ihana!

    VastaaPoista