9.1.2013

Askartelupäivä

"Minä HA-lu-AN leikata muumisaksilla! O-o-ON askartelupäivä!"

Tänään ei askarreltu paperisilppua kummempaa, mutta aina toisinaan ollaan jotain tehtykin. Ei siksi, että olisin superaktiivinen äiti, vaan siksi, että tykkään askarrella.
"Äiti minä haluan maalata!"
Automatto kartongista (kontaktimuovitettu).

Kaksivuotiaan tonttupukit ovat taatusti ilmeikkäämpiä, kuin mitä mun tekemistä olisi tullut.
Legokuvastojen uusi elämä. 
(Päällä erikeepperiä. Erehdyin joskus ostamaan oikein sitä 
decupaaacchhhlakkaa, mutta liimakin toimii ihan hyvin.)
Kirjainsilpulla päällystetty rasia puukirjaimille.
Kruunupäivä
Maalattiin ikkunatusseilla taideteos. Päiväuniaikaan kuului huoneesta iloinen ilmoitus:
"Minä pesin ikkunan suulla!"


Tämä ei nyt liity askarteluun muuten, kuin että herättävät mussa luovuudenpuuskia. Ostin tämmöisiä ihania rinkuloita, joilla saan viritettyä pikkusiskolle lelut aina hollille esim. pianonsoitto-, isoveljen tukanleikkuu- ja muun perheen ruokailuhetkien ajaksi.
Pikkumimmi muuten viittä vaille kääntyy! Ja mahalla ollessaan on kova ähinä ja hinku päästä muka eteenpäin! Hullu juttu...






3 kommenttia:

  1. Ihana toi "Minä pesin ikkunan suulla!"
    Kuulin vastaavan junassa: tyttö katseli ikkunasta ja alkoi kuulua maisketta. "minä vaan puhteilen, että näkee paremmin. on niiiiin kaunista!"
    Äiti sanoi: "yäk!" ja tyttö siirtyi hyvin nopsaan käytäväpaikalle. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana! :D Jatkossa piirrämme vain ikkunoiden yläosiin. Ikkunoiden pesua tapahtuu edelleen, mutta pesijä ei näytä ihan yhtä paljon Hit--- Chaplinilta toimenpiteen jälkeen.

      Poista
  2. Ja nyt se mimmi ei enää vain viittävaillekäänny, vaan ihan tyylipuhtaasti pujahti masulleen todistajien läsnäollessa. Ohhoh. Se on niin pienikin vielä... <3

    VastaaPoista