17.2.2020

Pastelliraitapaitamekko








Neuloin keskimmäiselle paidan. Tai ajatuksella, että se voisi jonain päivänä olla tunika tai paita, ja tänään melkein mekko.

Hihojen tasaraitaisuus jäi sikseen, kun tajusin, että pitää ostaa kaikkia värejä lisää, ja niinpä niistä tuli kompromissin väriset ja langat tuli käyttöön viimeistä senttiä myöten. Eikä tietenkään mitään höyrytyksiä ja silotuksia, (tai edes oikomisia kuvia varten) vaan käyttöön heti!

Innovaationi oli neuloa resorin reuna aaltoilevaksi. Ajattelin, ettei se kääntyisi yhtä helposti, kuin suoraan resorista sileäksi vaihtuva neulos. Tuli mun mielestä kivan näköinen, joskaan ei täysin "kääntyilemätön" tämäkään ole. Parempi kuitenkin, kuin tavallinen. Ja mun mielestä visuaalisesti aika kiva!





4 kommenttia:

  1. Onpa suloisen värinen mekko ja kiva tuo resori!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo ja oon kyllä lämmennyt tuolle resorille vielä entisestään: on se parempi, kuin tavalliset! Mun tekeminä resori jää aina jotenkin törröttäväksi, ja tämä ei kyllä yhtään törrötä! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. No niin saa!! Meillä varmaan tietää jo koulun kaikki oppilaat (henkilökunnasta puhumattakaan), että mun psyyke ei kestä, jos tulee talvi. Oon sen toitottanut ehkä turhankin useasti, koska säähän on muutenkin se, mistä ulkovalvonnassa on aina puhuttava. ;D

      Poista