29.7.2013

Vartalo.





Julkaisen tämän kuvan, vaikka vähän jännittää ja mietityttää.
Julkaisen, vaikka tiedän hämmentyväni kaikista kommenteista, joita edes kuvittelen saavani.
Ja julkaisen siitäkin huolimatta, että tämä kuvakin saattaa jotakuta teistäkin hämmentää, koska siinä olen minä. Sinun tuttu.
Julkaisen, koska olen aika tavallinen. Tavallisia on tärkeää nähdä.
Julkaisemalla en yritä kasvattaa itseluottamustani tai "voimaantua". Olen jo valmiiksi ihan mukavan tyytyväinen. Hassua kyllä, oikeastaan olen itsevarmempi, kuin aikaisemmin, vaikka olen löysempi ja pehmeämpi kuin koskaan. Olen aikuinen, olen äiti. Välitän enemmän muista asioista, kuin mahalöllöstä arpineen.

Julkaisen tällaista, koska Mami go go -blogissa heitettiin haaste, jossa haluan olla osallisena. Inspiraation antanut alkuperäisprojekti liikutti mua, Minttu liikutti mua ja Mintun haasteeseen vastanneet liikuttavat mua.

Siksi olen mukana.






13 kommenttia:

  1. Rohkeaa! Kaunis äiti! :)

    -chamuda

    VastaaPoista
  2. Sä olet rohkee. <3

    Mä pikkuriikkisen hetkisen tänään mietin, että olispa mulla blogi, että voisin tehdä saman kuin Minttu ja sinä ja moni muu. :) Arvostan!

    VastaaPoista
  3. Mintun blogista tulin tänne, hauskaa että tämä rohkea kuvien sarja sai siivet myös Suomessa! Olet kaunis ♥

    The L for LOVE

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentoineille. :) Kieltämättä tämä on jännittävää, ja edelleen tuon kuvan näkeminen ensin säpsähdyttää. Sitä näköjään olettaa automaattisesti, että jos näytöllä vilahtaa maha, sen on oltava timmi.

    Säpsähdyttävää on huomata myös kävijämäärät, joita mamigogosta virtaa. Hui! :| Ja tuonnepa jäi vielä pari lausetta, jotka nyt yleisön huomioon ottaen kuulostaakin hönteiltä. Pitää varmaan sorkkia niitä vielä... Mut sikäli jännä, että kuvaa en tunne tarvetta siivota. :D

    VastaaPoista
  5. MAHTAVAA!! Olet upea ja rohkea. Kiitos kun otit haasteen vastaan!!!! :-)

    VastaaPoista
  6. Ihana ystäväni <3 nyt munkin pitää kun sääkin, heti kun saan suostuteltua S:n kuvaamaan. Olet kaunis!

    VastaaPoista
  7. Vau! Hieno kuva! Olet rohkea :)

    VastaaPoista
  8. Määkin kun sääkin :) http://mamarkiaa.wordpress.com/2013/07/30/beautiful-body/ kiitos kannustuskesta <3

    VastaaPoista
  9. Apua, sie oot niin ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tsihi, meinasin ensin hämmentyä, mutta sitten vain repesinkin. ;D

      Poista
  10. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288586376645.html

    VastaaPoista